找回密码
 立即注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 22|回复: 0

Под този текст те добавиха въпрос

[复制链接]

1

主题

0

回帖

5

积分

新手上路

积分
5
发表于 2024-12-22 16:47:29 | 显示全部楼层 |阅读模式
След като компанията установи, че 39% от децата в началното училище в Обединеното кралство „все още смятат, че мумиите трябва да се грижат за бебета и да вършат цялата домакинска работа, докато татковците трябва да ходят на работа“, тя искаше да предизвика разговор относно ролите на половете в обществото.

И така, компанията създаде кампания, която насърчи хората да си представят свят, в който полът няма значение за това кои са хората и какво могат да правят. За да направят това, те създадоха кампания, която великобритания номер включва набор от удебелени плакати само с малки букви, които казват неща като „представете си някой на среща на борда“ и „представете си медицинска сестра“.
предназначен да предизвика незабавни пристрастия, като например „мъж ли е?“ и „жена ли е?“.

Кампанията стартира и с детска книжка за оцветяване, която предизвика допълнителни разговори за ролите на половете.

Duolingo



Последната ни кампания е нещо малко по-различно, което показва колко странен и прекрасен може да бъде светът на маркетинга и ангажираността на клиентите.

На пръв поглед е трудно да се види как талисманът на зелената сова на Duolingo и попзвездата Дуа Липа могат да се комбинират, за да създадат вирусно съдържание. Въпреки това, нестандартният подход на марката към социалните медии доведе до впечатляващ растеж.


您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|Discuz! X

GMT+8, 2025-1-20 01:59 , Processed in 0.088518 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表