|
След като компанията установи, че 39% от децата в началното училище в Обединеното кралство „все още смятат, че мумиите трябва да се грижат за бебета и да вършат цялата домакинска работа, докато татковците трябва да ходят на работа“, тя искаше да предизвика разговор относно ролите на половете в обществото.
И така, компанията създаде кампания, която насърчи хората да си представят свят, в който полът няма значение за това кои са хората и какво могат да правят. За да направят това, те създадоха кампания, която великобритания номер включва набор от удебелени плакати само с малки букви, които казват неща като „представете си някой на среща на борда“ и „представете си медицинска сестра“.
предназначен да предизвика незабавни пристрастия, като например „мъж ли е?“ и „жена ли е?“.
Кампанията стартира и с детска книжка за оцветяване, която предизвика допълнителни разговори за ролите на половете.
Duolingo
Последната ни кампания е нещо малко по-различно, което показва колко странен и прекрасен може да бъде светът на маркетинга и ангажираността на клиентите.
На пръв поглед е трудно да се види как талисманът на зелената сова на Duolingo и попзвездата Дуа Липа могат да се комбинират, за да създадат вирусно съдържание. Въпреки това, нестандартният подход на марката към социалните медии доведе до впечатляващ растеж.
|
|